دولت برای حل چالش های کشور راهکارهای علمی را دنبال می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، چهارمین جلسه دیدار جمعی از اقتصاددانان جوان کشور با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه) برگزار گردید.

دولت برای حل چالش های کشور راهکارهای علمی را دنبال می نماید

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به برخی مسائل و چالش های پیش روی کشور، بر عزم دولت برای حل این مسائل و حرکت در مسیر توسعه ایران با یاری جوانان و به وسیله راهکارهای روش مند و علمی و نیز تعامل و همکاری با همه قوا و نهادهای مختلف کشور تاکید نمود.

معاون اول رییس جمهور ضمن استقبال از نقدهای سازنده اقتصاددانان جوان، از آنان خواست پیشنهادات و راهکار های قابل اجرای خود را برای حل مسائل و چالش های کشور به دولت ارائه دهند.

معاون اول رئیس جمهور هدف از برگزاری جلسات مصاحبه با اقتصاددانان و دریافت نظرات نیروهای متخصص جوان را پر کردن شکاف میان دانشگاه و با بخش اجرایی کشور مطرح کرد و از وزرا و سایر مسئولان خواست تا از نظرات جوانان صاحب نظر در حوزه های مختلف استفاده نمایند.

در این جلسه که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، اقتصاددانان جوان حاضر در جلسه که از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر داخلی و خارجی بودند، نقدها و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف اقتصاد را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشتند و سیاست های دولت در حوزه انرژی و راهکارهای پیش رو مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

این اقتصاددانان همچنین نقدها و پیشنهاداتی نسبت به سیاست های دولت در خصوص بازار انرژی مطرح کردند و راهکارهایی برای بهینه سازی بازار انرژی ارائه دادند.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9052

به "دولت برای حل چالش های کشور راهکارهای علمی را دنبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت برای حل چالش های کشور راهکارهای علمی را دنبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید