هک دوباره توئیتر پس از اعلام برطرف باگ

به گزارش مجله سرگرمی، هرچند توئیتر بیان کرد با برطرف باگ دیگر کسی نمی تواند اکانت کاربران را هک کند، اما هکرها می گویند توئیتر راست نمی گوید.

هک دوباره توئیتر پس از اعلام برطرف باگ

به گزارش خبرنگاران، روز جمعه سخنگوی توئیتر گفت باگی که باعث شده بود تا هکرها به وسیله شماره تلفن تعریف شده در انگلیس، سیستم پیامکی توئیتر را هک نمایند، برطرف شده است.

اما هکرها با ارسال مجدد اکانت ها این ادعا را رد کردند.

هکرها با ارسال پیامک حاوی دستورات کامپیوتری سعی می نمایند شماره موبایل قربانی را به چنگ می آورند. یکی از صدها کاربری که پیامک را دریافت نموده، دستور کامپیوتری را پذیرفته و کلیک می نماید و جواب پیامک را می دهد که بدین ترتیب شماره موبایل به دست آورده می گردد. شماره موبایل به دو صورت کوتاه و بلند حاوی کد کشور دریافت می گردد.

شماره انگلیسی تست شده توسط گروه امنیتی Insinia شماره +447624800379 بود. کد کوتاه برای کاربر آمریکایی 40404 بود که در هر کشوری قابل دسترس نیست.

نرم افزارهای اسپوفینگ وجود دارد که سیستمی شبیه هک پیامک صوتی را در خود جای داده است. استفاده از کد طولانی توئیتر کلید مسئله است و کنترل اکانت به دست قربانی می افتد.

ظاهراً دستور کامپیوتری برای به دست دریافت اکانت به وسیله پیامک همچنان قابل استفاده بوده و هرچند توئیتر می گوید برطرف باگ نموده، اما هکرها از آن سوءاستفاده می نمایند.

5656

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9309

به "هک دوباره توئیتر پس از اعلام برطرف باگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک دوباره توئیتر پس از اعلام برطرف باگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید